Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Ο ΤΡΕΛΟΣ !

Ο ΤΡΕΛΟΣ !







Όλο το τοπιο μου φαίνεται μαυρόασπρο , είμαι ήρεμος στην γωνία μου ,αφουγκράζομαι τις δονήσεις ! Νοιώθω ότι αυτή η αποστολη δεν πρέπει να είναι η τελευταία !
Λίγο ποιο μακριά από εμένα είναι ο δίδυμος μου ! Δεν είναι σε καλό σημείο ,νοιώθω ότι κινδυνεύει! Πριν προλάβω να σκεφτώ ο αξιωματικός με πλησιάζει και μου ψιθυρίζει...Θα πρέπει να είσαι πιο προσεκτικός ..σε αυτή την μάχη είμαστε ναι μεν όλοι μαζί άλλα ο καθένας ξεχωριστά δεν πρέπει να επιτρέπει στα συναισθήματα του να τον βάζουν σε κίνδυνο!
Ένας στρατιώτης σκυφτά μας πλησίασε και θέλησε να συμμετέχει και αυτός στην μικρή συζήτηση ανάμεσα στην μάχη ...
Ο Αξιωματικός με τον που τον είδε αγρίεψε η όψη του σαν λιοντάρι ,,.....τι θες πάλι εσύ εδώ ; δεν σου είπα να μην με ξαναπλησιασεις ....σχεδόν φώναξε κάνοντας μας και τους δυο που τον ακούγαμε να του κάνουμε νόημα να μην φωνάζει για τι θα προδώσει τις θέσεις μας !!
Γύρισε αναψοκοκκινισμένος και με κοίταξε μέσα στα μάτια ...έσκυψε στον ώμο μου και μου ψιθύρισε ...Μην αφήσεις αυτό το κωλόπαιδο να σε επηρεάσει ...απομακρυνσου από κοντά του!
Μου έσφιξε τον ώμο έριξε την πιο ταπεινωτική ματιά στο στρατιώτη και έφυγε σκυφτός προς την κάτω πλευρά της δικής μας μεριάς !
Είχα μείνει άναυδος από την συμπεριφορά του..κοίταξα τον φαντάρο για να ανακαλύψω τι ήταν αυτό που έκανε τον αξιωματικό να χάσει την ψυχραιμία του και είδα ένα μικροκαμωμένο άτομο με αστεία φάτσα και μάτια που έβγαζαν σπίθες σαν αυτές τις σβούρες με φως που παίζουν τα παιδιά ....προσπάθησα να ακολουθήσω τα αεικίνητα μάτια του και με έπιασε ζαλάδα ! ..
..Ε ε μικρέ ηρέμησε ...χαλάρωσε τι έχεις ?
..Μια χαρά είμαι εγώ εσύ? με ρώτησε άλλα τα μάτια του κατέγραφαν το τοπίο σαν ριπές πολυβόλου!
..Πάντα έτσι στην σπιντα είσαι? ,,χρειάζεται λίγο να ηρεμήσεις ..του είπα μπας και σταματούσε να πυροβολεί με τα μάτια του τα πάντα!
Την ίδια στιγμή ένα άλογο πέρασε πάνω από το λάκκο μας και μας έκανε και τους δυο να πέσουμε κάτω μπρούμυτα ο ένας καταφατσα με τον αλλο ...και εγω με την ψυχή στην πατούσα μου από τον φόβο!
Τώρα σκέφθηκα ότι τα μάτια του μικρού φαντάρου θα άρχιζαν να γυρνάνε σαν δαιμονισμένου ..τον κοίταξα δειλά για να μην με κάνει να ξερασω από την ζαλάδα και είδα ένα πρόσωπο γαλήνιο ,ήρεμο να με κοιτά μέσα στα μάτια με απόλυτη ψυχραιμία!
..Φοβηθηκες ..με ρώτησε;
..Χέστηκα όχι φοβήθηκα ...
..Και τι κέρδισες? ..με ξανά ρώτησε
..Τι?
..Γιατί είσαι εδώ ? ξανά ρώτησε
..Με δουλευεις? του είπα !
..Οχι καθόλου άλλα αναρωτιέμαι τι κάνουμε εδώ ? μου είπε ..
...Πολεμάμε για τις ιδέες μας ,για τους κοινούς σκοπούς μας , για τα οράματα μας ! Του είπα με θάρρος ώστε να τον συνεφερω!
..Και γιατί είσαι σίγουρος ότι όλα αυτά είναι τα δικά μας ?..μου ξαναειπε με απίστευτο θράσος !!
..Δεν σε καταλαβαίνω φίλε μου ...απάντησα έχοντας αρχίσει να κατανοώ τον αξιωματικό !
..Εμείς είμαστε εδώ και πολεμάμε για τα δικά μας όπως λες άλλα εντολές μας δίνουν άλλοι ,οι οποίοι παίρνουν εντολές από αλλους και αυτοί με την σειρά τους από άλλους ..πως γίνεται τα ιδανικά μας που πολεμάμε για αυτά να παραμένουν τα ίδια μέσα σε αυτό το χαλασμένο τηλέφωνο?
...Τι? Είμαστε μέσα σε ένα χαράκωμα εν ώρα μάχης και θες να πιάσουμε φιλοσοφική συζήτηση? ..είπα δυνατά ...και τιναχτηκα στα γόνατα!
..Αλήθεια είμαστε? ..Είναι η δική μας μάχη αυτή? με ρώτησε ξανά με απίστευτη ηρεμία !
Έκατσα να τον κοιτάζω σαν χαζός , είχα το ύφος της απόλυτης απέχθειας ..ο ανθρωπάκος αυτός δυστυχώς ήταν μπιτ τρελός και εγώ είχα βρεθεί εκεί, να τον συναντήσω στη μέση μιας μάχης! Ίσως να ένοιωθα και αρκετή θλίψη γιατί συνειδητοποιουσα το μέγιστο της γκαντεμιάς μου!
Εγώ δεν είμαι και πολυ σίγουρος ότι είμαστε σε μια μάχη ,μου είπε και για λίγο τα μάτια του ξανάρχισαν να παίζουν... Ακούω πολλές φορές αντι για τα όπλα ένα ρολόι να χτυπά αργά και βασανιστικά και περίεργες φωνές να μου λεν κοφτές και παράξενες λέξεις , μου μιλούν για τον βασιλιά και την βασίλισσα....και μετά ακούω ...ανθρώπους πολλούς ανθρώπους να χειροκροτούν ...μέσα μου κατανοώ ότι εγώ πρέπει να είμαι ο αντίπαλος αυτός που είναι απέναντι από τον άλλον άλλα δεν νοιώθω εχθρός με κανένα ..απλά νοιώθω ότι κάποιος άλλος θέλει να με κάνει να πιστεύω ότι οι απέναντι είναι αντίπαλοι!...
Συνέχιζα να τον ακούω εκεί καταμεσής της μάχης με ένα ακόμα ποιο έντονο λυγμό μέσα μου , δεν μπορούσα να πιστέψω ότι αυτό συνέβαινε αυτή την στιγμή! Από την άλλη τον λυπόμουν τον φουκαρά ,δεν θα γλίτωνε αυτή την βραδιά με τα μυαλά που κουβαλούσε!
..Εσύ τις ακους τις φωνές? με ρώτησε με ενδιαφέρον !
Δεν απάντησα συνέχισα την στάση μου ώστε να μην του δώσω άλλο τοπο για εξέλιξη στην σχιζοφρένεια του!
..Εγώ δεν ακούω μόνο τις φωνές άλλα ακούω και τις εντολές, νοιώθω σαν κάτι να μου λέει πήγαινε εκεί πήγαινε εδώ , κανε αυτό ! Άλλα δεν μου το βγάζεις από το μυαλό ότι και αυτοί που μας δίνουν της εντολές παίρνουν από αλλου εντολές ,και αυτοί οι από πάνω από αλλού και συνέχεια αυτό φτάνει σε αέναους κυκλους, συνέχεια όλο μεγαλώνει όλο μεγαλώνει ,ΟΛΟ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ,ΟΛΟ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ...
Πετάχτηκα και του έκλεισα το στόμα μιας και ο μικρός είχε ξεφύγει και σχεδόν ούρλιαζε, η αδρεναλίνη μου είχε χτυπήσει κόκκινα ....τον πίεσα με θολωμενα μάτια κάτω στο χώμα άλλα όσο τον πίεζα τόσο ένοιωθα μια ανεξήγητη δύναμη να τον τραβά προς τα πάνω ....τρομοκρατηθηκα δεν ήξερα τι συμβαίνει ,από το ένα δευτερόλεπτο που τον ήθελα με τα μούτρα μέσα στο χώμα τώρα τον κρατούσα να μην τον αρπάξει μια άγνωστη δύναμη και τον σηκώσει στον αέρα!
Είχα βάλει όλη την δύναμη που είχα για να τον κρατήσω κάτω άλλα ο μικροκαμωμένος φαντάρος μπρος στα τρομαγμένα μου μάτια άρχισε να σηκώνεται στον αέρα .Είδα στο πρόσωπο του μια τεράστια αγαλλίαση ,σχεδόν χαμογελούσε ...
...Και τώρα τις ακούω τις φωνές ....μου είπε!
Ντεντωθηκα σαν λάστιχο έξω από το χαράκωμα για να τον κρατήσω ..και τότε...άκουσα και εγώ ...
ο στρατιώτης στο Ε8 μετατρέπεται σε Βασίλισσα ..ΡΟΥΑ ΜΑΤ.... Χωρίς πια να μπορώ να πάρω ανάσα σήκωσα τα μάτια μου ....ένα τεράστιο εκκρεμές βρισκόταν πάνω από το πεδίο μάχης και δυο τεράστιες μαύρες φιγούρες κουνούσαν δυο τεράστιες άκρες σαν χέρια! ..Το φως με τύφλωνε ...άκουσα ξανά καθαρά και δυνατά ...Ο κύριος Μπρεζνικ νικητής του τοπικού τουρνουά Βαρκελώνης ! Το ανώτατο ομοσπονδιακό όργανο αποφάσισε να ακυρώσει την Νίκη του Κ. Παλντον! Η παγκόσμια ομοσπονδία θα ξεκινήσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα στις 16 Οκτωβρίου!!
Έπεσα κάτω στο χώμα σχεδόν λιπόθυμος , το χώμα πια ήταν ξεκάθαρα σαν πάτωμα μαύρο άσπρο ,ποιο κάτω ο αξιωματικός πεσμένος ,νεκρός ...το άλογο πέρασε δίπλα μου...για αυτό τον λένε τρελό επιτέθηκε μόνος του στην βασίλισσα....μου ψιθύρισε!
 
Stranger ...Θα νικήσουμε μόνο αν γίνουμε μεταπαικτες ..αν βγούμε τελείως από το πεδίο μάχης τους ...μόνο αν περάσουμε στην ανυπαρξία ..και στο εγώ δεν είμαι ...η ΕΓΩ ΕΙΜΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!

http://www.katohika.gr/2013/09/stranger-o-trelos.html