Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

Δημόσια συγγνώμη στο ΠΑΜ και στον Πρόεδρό του.


Δημόσια συγγνώμη από το ΠΑΜ και τον Πρόεδρό του κ. Σταύρο Βιτάλη, ζητά ο διαχειριστής του ιστότοπου "Παρέμβαση" , για δημοσίευση σχετική "περί του Βιτάλη που πουλάει μεταλλαγμένα και δηλητηριάζει το Λαό".

Μετά την εξέλιξη αυτή, και από το blog «Παρέμβαση» και τον διαχειριστή του, αποδεχόμαστε τη δημόσια συγγνώμη και αποσύρουμε τη σχετική έγκληση εναντίον του, δεδομένου ότι ο στόχος μας δεν είναι να εκδικηθούμε κανέναν, αλλά να αποκαταστήσουμε την ...
επιστημονική αλήθεια.

Θεωρούμε δε την εξέλιξη αυτή, ως μία ακόμη δικαίωση του αγώνα μας να ξαναστήσουμε την πρωτογενή παραγωγή της χώρας στη βάση των υψηλής διατροφικής αξίας αρχαίων σπόρων, την οποία υπηρετούμε με συνέπεια τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

Παράλληλα, εκφράζουμε την ικανοποίησή μας για την πλήρη σχεδόν αποκάλυψη του συκοφαντικού πολέμου τον οποίο δεχτήκαμε "ομαδόν", από "κέντρα" τα οποία "κρύβονταν" κυρίως πίσω από ανώνυμες συκοφαντικές αναφορές και λιββελογραφήματα και τα οποία θα αποκαλυφτούν πλήρως, με τη συνέχιση της εισαγγελικής ερευνας.
Έτσι ώστε ο ελληνικός Λαός να γνωρίσει ποιοί μεθόδευσαν τον ανήθικο αυτό πόλεμο και ποιοί δεν επιθυμούν οι αρχαίοι σπόροι, να ξαναγυρίσουν στην Πατρίδα που τους γέννησε.

Στην επιστολή του διαχειριστή του blog «Παρέμβαση» προς το Κίνημα και τον Πρόεδρό του, αναφέρεται:

Αγαπητέ κύριε Σταύρο Βιτάλη
Είμαι ο Διαχειριστής του parembasi1 blogspot με έκπληξη είδα την δημοσίευση στο epirus-ellas.gr/2013/10/blog-post_218.html την αγωγή που έπεται – στρέφεται τελικά κατά των διαχειριστών των ισότοπων (μπλοκ):

1. Του filonoi.gr ελληνιστί «Φιλονόη και φίλοι» , και
2. Του parembasi1 blogspot ελληνιστί «Ξηρόμερο» , οι οποίοι κρατούν ακόμη αναρτημένες τις συκοφαντικές τους αναφορές, «περί του Βιτάλη που πουλάει μεταλλαγμένους και ... επικίνδυνους για την υγεία του Λαού σπόρους».

Πραγματικά έπεσα από τα σύννεφα καθώς εγώ απλά αναδημοσίευσα αυτό το άρθρο από το ksipnistere.blogspot.gr/2013/06/blog-post_352.html .
Ειλικρινά δεν είχα καμία πρόθεση να σας βλάψω σας στο λέω με όλη μου την ψύχη.

Έτσι προέβηκα στο σβήσιμο και κατέβασμα της ανάρτησης την Παρασκευή 15/11/2013 για να μην συνεχίζω αυτό το ψεύδος αλλά σας μιλώ ειλικρινά δεν το έγραψα ποτέ με τα χέρια μου επαναλαμβάνω έκανα αναδημοσίευση από το ksipnistere.blogspot.gr/2013/06/blog-post_352.html

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΓΩΓΗ ΣΚΑΙ ΣΤΟ το ksipnistere.blogspot.gr/2013/06/blog-post_352.html ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΤΟ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑ.

Αν δείτε εδώ parembasi1.blogspot.gr/2012/05/blog-post_4383.html εγώ είχα δημοσίευση και αυτό το άρθρο πάλι αναδημοσίευση δυστυχώς δεν έχω ανάρτηση την πηγή.

Δεν έχω τίποτα εναντίον σας, δεν σας γνωρίζω και τώρα που είδα και το βιογραφικό σας και τις αρχές του Πατριωτικού Μετώπου κατάλαβα την τεράστια γκάφα που έκανα.

Σας ζητώ να με κατανοήσετε και πράξτε κατά συνείδηση.

Είμαι ένας απλός οικογενειάρχης αγρότης πατέρας δυο παιδιά και πραγματικά μετανιώνω για αυτή μου την πράξη εκ των υστέρων βέβαια αλλά μακάρι να μπορούσα να γυρίσω τον χρόνο πίσω να γινόταν τίποτε από όλα αυτά. ΕΧΩ ΑΡΚΕΤΑ ΒΑΣΑΝΑ ΚΑΙ ΦΤΩΧΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΠΛΕΞΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΑΡΑΧΤΕΙ Η ΓΑΛΗΝΗ ΤΟΝ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ.

ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΣΤΑΤΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ

Υ.Γ. Για λόγους προστασίας της αξιοπρέπειας του διαχειριστή του «Παρέμβαση», το Πατριωτικό Μέτωπο, επιλέγει όπως αρμόζει από Έλληνες προς Έλληνες, τη μη δημοσίευση των προσωπικών του δεδομένων. 
Η ειλικρινής του συγγνώμη, μας είναι αρκετή.

Πατριωτικό Μέτωπο

http://www.epirus-ellas.gr/2013/11/blog-post_5195.html