Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

Έρχομαι και σου λέω...Μαθημα οικονομικης απατης !


...Κοίτα αδερφέ έχω μια ιδέα ... θα φτιαξουμε γλειφιτζούρια (εικονικό το γλειφιτζούρι ) ....θα ξεκινήσουμε με ένα γλειφιτζούρι ...εγώ δεν έχω λεφτά αλλά έχω τον τρόπο να το σπρώξω και να στηρίξω στην αρχή την δημιουργία του ...εσύ έχεις λεφτά ; Θες να το κάνουμε....;
Μου λες ..φανταστική ιδέα... καταπληκτική είμαι μέσα !
Σου λέω ...πρόσεξε όμως ...θα ξεκινήσουμε με ΕΝΑ και μόλις το αποσβέσουμε και κάνουμε κέρδη θα πάμε για δυο ..κοκ κοκ κοκ....γιατί αλλιώς εγώ πάρα όλα όσα θα κάνω δεν νοιώθω καλά να χρωστάω! Συμφωνεις !!Θα ρισκαρω το ονομα μου και την δουλεια μου για αυτο το θεμα ...θα ρισκαρω το ψωμι μου!!
Δίνουμε τα χέρια ....!
Σε μια εβδομάδα με παίρνεις και μου λες ....να χαίρεσαι .... τα 10 πρώτα γλειφιτζούρια!!
Δέκα ; Τι δέκα σου λέω....δεν είπαμε για δέκα ..είπαμε για ένα..μόνο έτσι μπορει να παει αυτή η φάμπρικα...!!!
Μην σε νοιάζει ΑΔΕΡΦΕ μου λες εγώ είμαι εδώ !!!!!
Ρε είσαι σίγουρος ότι ξέρεις τι κάνεις ; Δεν είναι σωστή η κίνηση και το άνοιγμα έτσι όπως είμαστε στημένοι!!!!!!
Ακόμα και το μυστικό μας όπλο (κόλπο) που σου είπα να κάνουμε ....δεν μας καλύπτει αν ξεκινάμε με δέκα !!!
Μόνο αν έχουμε μηδέν πάγια μπορεί να πετύχει το κόλπο!!
Μην σε νοιάζει ρε ΑΔΕΡΦΕ εγώ είμαι εδώ ....!!!!
Το βουλώνω .....
Μετά από μια εβδομάδα ..καλώς δέχτηκες τα επόμενα 20.....!!
20; ..ρε είσαι καλά ...μην ανοίγεσαι ακόμα δεν έχουμε βγάλει ούτε ένα ...δεν μπορώ να καλύψω επιχειρηματικά όλα αυτά ....!!
Μην σε νοιάζει αδερφέ ; ..
Μην συνεχίζω ..πολλές οι εβδομάδες ...πολλά τα νέα γλειφιτζούρια !!!!
Πάντα στις μπίζνες υπάρχουν και στιγμές ανάποδες που πρέπει να έχεις κρατήσει την ανάλογη παρελθοντική στάση ώστε να μπορείς να αντεπεξέλθεις !!

Έρχεται λοιπόν και η Βδομάδα των παθών....μου λες....έχω μπει μέχρι το λαιμό....δεν αντέχω άλλο... χρωστάω ...
Μα γιατί χρωστάς ...αφού έλεγες μην σε νοιάζει εγώ είμαι εδώ ...
Γιατί έχω δώσει εκει εκει εκει ......!!
Ωραία ...τότε δεν χρωστάς αφού έδωσες ....τι λες χρωστάω ;
Χρωστάω όμως εκεί που είναι αναγκαίο ....και δεν μπορώ να πληρώσω;
ΕΚΕΙ; ΕΚΕΙ; Μα εκεί ήταν το κόλπο μας ..το μεγάλο μυστικό μας ...πως μπορείς να χρωστάς εκεί ; αφού για αυτό ξεκινήσαμε ...αυτό ήταν όλο το σχέδιο ;
ε τελικά δεν το έκανα το κόλπο;
ΕΕΕ?
Δεν το έκανα λέω !!!!
Ενω αυτο συμφωνησαμε για να ξεκινησει η συνεργασια μας εσυ δεν τηρησες την συμφωνια μας; Τότε έχουμε θέμα ρε φίλε ..μεγάλο θέμα ...γιατί δεν μπορώ να σε βοηθησω τώρα που τα έκανες έτσι....
Μια εβδομάδα μετά ....
Θέλω να με εμπιστευτείς ..θα κάνω μια κίνηση να σωθώ ... !!
Κανε ότι πιστεύεις καλύτερο ..,μαζί σου!
Μέρες αργότερα...ξέρεις έχω κάνει κάτι επαφές με κάποιους που θα μας σώσουν .... αλλά υπάρχει ένα μικρο θέμα ....δεν σε θέλουν εσένα μέσα!!! Πες μου τι να κάνω και θα το κάνω..
Κανε ότι θες φτάνει μόνο να προσέξεις να μην πάρουν το μεγάλο γλειφιτζούρι ..αυτοί οι συγκεκριμένοι .... και να προσέξεις ότι δεν θέλουμε νεους συνεταίρους αλλά επενδυτές ..!
Οκ...
Μια μέρα μετά....θέλω να έχω υπογραφές ότι μου ανήκουν όλα ... ότι έχω τον μόνο λόγο εγώ !!...
Να σου δώσω ..αλλά ποιοι είναι αυτοί θα μου πεις ; ..
ΟΧΙ..
Τι ΟΧΙ ;
ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ !!!
Ωραία επειδή σε σένα σου δείχνω εμπιστοσύνη αλλά σε άλλους που δεν γνωρίζω δεν μπορώ να έχω ..θα σου δώσω ότι θες αλλά και εσύ θα υπογράψεις μαζί μου ...ότι όλα όσα είχαμε είναι από κοινού...ώστε και εγώ να είμαι καλυμμένος αλλά και αν σου κάνουν κακό ... να μπορώ να τους κυνηγήσω εγώ!!!
ΑΣΤΟ ΡΕ ΦΙΛΕ ...ΑΣΤΟ ΑΜΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ !! ΑΣΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ !!! ΑΠΟΧΩΡΩ!!
ΜΑ γιατί αποχωρείς αν έχεις βρει την λύση; ..Συνέχισε απλά να κάνεις όλα όσα πρέπει να καλύψεις όλους μας!!
ΟΧΙ ΕΙΜΑΙ ΘΙΓΜΕΝΟΣ ΠΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ...!!!
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΣ ...ΚΡΑΤΗΣΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΓΛΥΦΙΤΖΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕΣ ΝΕΟ ΓΛΥΦΙΤΖΟΥΡΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ !!
Αναρωτιέμαι μιας και δεν γνωρίζω και δεν έμαθα ποτέ...πόσα γλειφιτζούρια πουλήθηκαν...και πόσα περιτυλίγματα έκαναν πολλαπλασιασμό... δεν υπήρξε ποτέ απόσβεση ; σε τίποτα;
Και η πιο μεγάλη μου απορία είναι ...πως το κόλπο μας και ο λόγος εκκίνησης της ιδέας έγινε ο λόγος να πνιγείς ; ..και πως θα μπορούσε κάποιος να γνωρίζει αν αλήθεια πνίγηκες η όχι ;
Στο δια ταυτα ... ο άγνωστος σήμερα έχει γλειφιτζούρια , έχει κάνει ένα εργοστάσιο με άλλους για να βγάζουν γλειφιτζούρια ... και έχει πείσει και τους άλλους ...οτι έχει μπει και μεσα για να βγάζει γλειφιτζούρια !!
Ερώτησης ...πόσα κιλά μαλάκας είναι ο πρώτος ..ο δημιουργός της ιδέας;
Δεύτερη ερώτησης ...από ποιον να ζητήσει την απώλεια μισού εργοστασίου με γλειφιτζούρια ;
Υπάρχουν και άλλες ερωτήσεις ανθρωποκεντρικού περιεχομένου αλλά δεν είναι για το μάθημα της οικονομικής απάτης ... που κάνουμε σήμερα!
Απαντήσεις θα εκτιμηθούν και βαθμολογηθούν ανάλογα !
Stranger..