Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

Περί Δημοψηφίσματος



Έλληνες κι Ελληνίδες,

Την ώρα που γράφω αυτό το άρθρο, το ρολόι λέει 5:30 τα ξημερώματα και το ημερολόγιο λέει 4/7/15..

Μία ημέρα ακριβώς πρίν από το πολυσυζητημένο δημοψήφισμα.

Όσοι είστε αναγνώστες της Πλάνης και συνδρομητές του καναλιού μας στο youtube, θα ξέρετε ότι έχω τάξει βίντεο για να πω τη γνώμη μου σχετικά με το δημοψήφισμα. Επειδή όμως αντιμετώπισα τεχνικά προβλήματα, το βίντεο δεν μπορεί ν ανέβει. Γι αυτό λοιπόν είπα να καθίσω να γράψω.

Ξέρετε πάρα πολύ καλά ότι δεν ασχολούμαι με την πολιτική. Τους θεωρώ όλους πουλημένους, αιώνιους σκλάβους και στρατιωτάκια της Νέας Τάξης Πραγμάτων, ανθέλληνες και διώκτες της Ελευθερίας. Πραγματικά πρέπει να τρελαίνονται μόνο και μόνο όταν ακούνε την λέξη Ελευθερία. Προσπαθώ να βρώ την Αλήθεια πίσω από το προσκήνιο.

Όμως…..

Τα γεγονότα των τελευταίων ημερών δεν μπορώ να τ αφήσω ασχολίαστα. Λαμβάνοντας υπ όψην και τα εκατοντάδες μηνύματα που έχω λάβει για να πώ τη γνώμη μου, είπα και γώ ν ασχοληθώ λίγο με τη λάσπη που λέγεται πολιτική.

Αποδείξατε Έλληνες πόσο στρατιωτάκια είστε. Πόσο εύκολα μπορούν να σας χαλιναγωγήσουν για να τρέξετε στα ΑΤΜ και στα σουπερμαρκετ σαν προβατάκια με χαραγμένο το barcode επάνω σας. Εσείς κλείσατε τις τράπεζες γιατί τις στεγνώσατε. Εσείς φταίτε που σας έχουν τρομοκρατήσει τα Μέσα Μαζικής Εξαθλίωσης.

Κάθεστε μπροστά από το διαβολοκούτι όλη μέρα και κάνετε ότι σας λέει.

5 χρόνια τώρα έχει ασχοληθεί κανένα τσοντοκάναλο με της αυτοκτονίες??? Με τα συσσίτια???

ΟΧΙ

Με το που τρέξατε στα ΑΤΜ έγινε της πουτάνας! Ρεπορτάζ επί ρεπορτάζ για κάτι που προκάλεσαν οι ίδιοι!

Όταν σου έλεγα για το ελληνικό ψηφιακό νόμισμα και σου έλεγα ότι δεν θα έχουμε ανάγκη το ευρώ με κορόιδευες Ελληνάρα!

Για να μπούμε όμως στην ουσία.


Αύριο καλούμαστε να επιβάλλουμε την γνώμη μας με τον πιό δημοκρατικό τρόπο.

Δεν θα μπω στο τρυπάκι να εξηγήσω τι παίζει από πίσω γιατί θ ακουραστεί το χέρι μου να γράφω.

Αυτό το δημοψήφισμα έχει ζωρίσει τους Έλληνες στα δύο: σε ΝΑΙ και ΟΧΙ. Υπάρχει και το ποσοστό των ΚΚΕδων που ζουν στη κοσμάρα τους και δεν θ ασχοληθώ καθόλου μαζί τους.


Αύριο θα έχουμε επίσημη καταμέτρηση για το πόσοι είναι Έλληνες και πόσοι δεν είναι.

Μιλάω καθημερινά με οικονομολόγους και όλοι μου μιλάνε για το ΝΑΙ. Χαζεύω λίγο τη τηλεόραση και όλοι μιλάνε για το ΝΑΙ.

Στο Ναι ξέρουμε τι συμβαίνει. Συνεχίζουμε στη πολιτική της λιτότητας, στις αυτοκτονίες, στην ανεργία… Ψηφίζοντας ΝΑΙ λέμε ότι μας αρέσει το σεξ και θέλουμε κι άλλο. Αλλά η οικονομία ψιλοκινείτε, η Ελλάδα ψιλοβγαίνει στις αγορές κτλ.

Τι γίνεται με το ΟΧΙ??

Ακριβώς δεν ξέρω να σας απαντήσω..

Θα αρχίσουμε από το μηδέν?? Θα χάσετε τα πολύτιμα ζωγραφιστά χαρτάκια σας? Δεν θα εισάγουμε μαλακίες και θα στηριχτούμε στα τοπικά μας προιόντα? Θ αρχίσουμε πάλι από την αρχή?

Εγώ ποτέ δεν φοβήθηκα την αρχή. Ότι έχω καταφέρει το χω καταφέρει με αίμα και τ αρχίδια μου και δεν φοβάμαι να ξαναματώσω τα χέρια μου…

Όχι σημαίνει έξοδος από το ευρώ? Και γιατί να σας τρομάζει αυτό? Τι σας έχει προσφέρει η ΕΕ και το ευρώ??

Θέλουν να καταστρέψουν τη χώρα μου και φω θα τους πώ ΝΑΙ???

Αύριο θα πάω στη κάλπη και θα τους ρίξω ένα τεράστιο ΟΧΙ!

ΟΧΙ στη ΝΕΑ ΤΑΞΗ

ΟΧΙ στη Σκλαβιά

ΟΧΙ στη πουτάνα την ΕΕ

Είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ ρε μουνιά και ήμουν, είμαι και θα είμαι για πάντα ένα τεράστιο ΟΧΙ στα σχέδια σας

Αχιλλέας Ηροδότου

i-plani.com