Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Από μικρό παιδί μου «άρεσαν» οι μασκαράδες







Από μικρό παιδί μου «άρεσαν» οι μασκαράδες

Από μικρό παιδί μου «άρεσαν» οι μασκαράδες…ιδίως αυτοί που ήταν κακόγουστοι τους προτιμούσα γιατί μου προκαλούσαν δέος και συγχρόνως φόβο για το ποιος πραγματικά βρισκόταν πίσω από την τρομακτική μεταμφίεση και την απαίσια μάσκα; Ποιοςμασκαράς τόλμησε να έρθει μες το σπίτι μας και να μας επισκεφτεί; Βέβαια το έθιμο αυτό….όπως το γιορτάζαμε στα παιδικά μου χρόνια ήταν αρκετά καλά αναπτυγμένο και είχε σαν μοναδικό σκοπό την διασκεδαση κατά την περίοδο των Αποκριών.


Η μάσκα του μασκαρά κατά τις Απόκριες θα μου μείνει αξέχαστη… γιατί εκτός από την τρομακτική του μορφή η μάσκα έκρυβε ένα μεγάλο μυστήριο….! Ο παράγοντας της κάλυψης του προσώπου και η καταχείρωση του δικαιώματος της απόλυτης ελευθερίας να συγκαλύψει το προσωπό του ήταν μοναδικές!
Ο μασκαράς λοιπόν είναι ο πρωταγωνιστής κατά τις Απόκριες για εμένα…η μεταμφίεση του θα διαρκέσει μέχρι το σημείο που θα ξεμασκαρευτεί ο πρωταγωνιστής! Ποια ακριβώς θα είναι η διάρκεια της “γιορτής” σε αυτό εδώ το πανήγυρι μου είναι άγνωστο αλλά μάλλον δεν θα κρατήσει πολύ.

Συνήθως μετά την γιορταστική ατμόσφαιρα του πανηγυριού…όταν όλοι οι επισκέπτες έχουν χάσει την επαφή με την πραγματικότητα… και τα μυαλά τους έχουν πάρει αέρα όλα αλλάζουν…οι μάσκες πέφτουν και τα πραγματικά πρόσωπα κάνουν την εμφάνισή τους για να μας θυμίσουν τους πραγματικούς τους χαρακτήρες.

Τέτοιες εικόνες με τον τρομοκράτη μασκαρά θα επιβεβαιωθούν σύντομα ….εμείς εδώ στο ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ δεν θα σταματήσουμε να σας τις δείχνουμε… μέχρι να τους χαλάσουμε την γιορτή και να ξεμασκαρέψουμε τον μασκαρά…

Δείτε το βίντεο και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα… Στο βίντεο βλέπετε τις ορδές των εκατοντάδων ΤΟΓΙΟΤΑ και ένα αμερικανικό ελικόπτερο Apache να επιβλέπει την ελευθερη έλευση των ΤΟΓΙΟΤΑ γεμάτα με τρομοκράτες μασκαράδες…

Βίντεο με τρανές αποδείξεις για τους μασκαράδες


http://katohika.gr/