Παρασκευή 17 Ιουνίου 2016

Μάθαμε να ξεχνάμε ..





Θα έρθει μια μέρα που το ξόδεμα του χρόνου σου θα φτάσει σε ύψος που θα σε τρομάξει!

Τότε θα καταλάβεις …τι σπατάλη !!! Τι σπατάλη!

Πόσο ανόητα είναι όλα όταν εγκαταλείψεις …όταν αφήσεις το αγκίστρι τους!

Αν γνώριζες πως σου χαμογελάω τώρα θα τους έφευγες … αφήσου πανάθεμα σε !

Εσύ,εγώ , οι φίλοι σου, οι γύρω σου, η οικογενεια σου , οι στιγμες είναι οι μοναδικές αξίες , ο χρόνος σου μαζί τους είναι το εισιτήριο που ξόδεψες σε αυτή την Ζωή!

Δες το αλλιώς , μην φοβάσαι άλλο την ευθύνη σου, είναι δική σου ευθύνη..είναι δικό σου το χαμόγελο, είναι δική σου η χαρά , η αγάπη , το θάρρος , η μοναδικότητα , η φιλία..είναι όλα δικά σου!

Μην φοβάσαι την ευθυνη και παρτο τώρα είναι δικό σου!

ΟΛα είναι δικά σου… ζήτησε τα όλα !

ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΟΛΑ…ΟΛΩΝ ΜΑΣ!

Περπατατο το μονοπάτι της χαράς , το μονοπάτι να είσαι εσύ , … ζηστο χωρίς να νιώθεις τύψεις … είναι δικαίωμα σου η ευτυχία και είναι μέσα σου!

Ξόδεψε τον χρόνο σου αλλού … εδώ σε αυτήν την φυλακή είδες τι θέλουν να τον κάνουν … είδες πως σε εγκλώβισαν… !


Δώσε μου ένα τέταρτο ….δωστο μου πανάθεμα σε …να σε αγκαλιάσω, να σε κάνω να γελάς , να σε φιλαω , να περπατήσουμε μαζί στο δικό μας κόσμο ..στα δικά μας μονοπάτια όπου δεν υπάρχει το δεν γίνεται ….!

ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ…. ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ ….

Ένας κόσμος όπου οι παρατηρητές του θα είναι άνθρωποι που σεβάστηκαν το κάθε δευτερολεπτο ύπαρξης είναι ο κόσμος που φοβούνται!

Γνώρισε μέσα σου πόσο τεράστια δύναμη έχεις … όλα είναι συνείδηση ….όλα είναι χαρά…όλα είναι Ευτυχία …όλα είναι αγάπη …ΞΥΠΝΑ … Ο ΧΡΟΝΟΣ ΦΕΥΓΕΙ… ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΦΗΝΕΙΣ …ΧΑΜΟΓΕΛΑ….ΓΕΛΑ … ΣΗΚΩ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΔΙΔΑΞΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ….!

Μπορείς εσύ …μπορούν και άλλοι… μια στιγμή είναι ..μια στιγμή ελευθεριας … μια επιλογή … μια θέση μέσα στο σύμπαν που ο φοβισμένος μαθητής της μόνιμης ευθύνης θα πει τέλος ..αναλαμβάνω την ευθύνη μου… είμαι εδώ!

Ζήσε καρδιά μου …. ζήσε όμορφα και ας πονάς !
Stranger….