Τετάρτη 22 Ιουνίου 2016

Οι Ιεράρχες (όσοι συμμετέχουν) θέλουν κατάργηση του Έθνους, επικράτηση του Οικουμενισμού





Πολλές φορές έχει διατυπωθεί σε ιερές συνάξεις η άποψη ότι το Έθνος και ο Εθνοφυλετισμός, αποτελούν αίρεση για την εκκλησία, της οποίας σκοπός κατά κάποιους και κυρίως κατά τον Πατριάρχη Κων/πολεως Βαρθολομαίο είναι ο οικουμενισμός.



Ειλικρινά δεν πίστευα ποτέ ότι θα έφθαναν στο σημείο να καταδικάσουν τον εθνοφυλετισμό (δλδ τη διάκριση των ανθρώπων ανάλογα με την εθνολογική τους καταγωγή).

Επίσης ελήφθη απόφαση να καταδικασθεί η γιόγκα, γιατί αποτελεί μέρος ινδουιστικής θρησκευτικής τελετής, ενώ κατατέθηκε και διατυπώθηκε και από τον Βαρθολομαίο η άποψη να κυρηχθούν οι "αποστάτες" σε κατάσταση αίρεσης.

Για όσους γνωρίζουν την εκκλησιαστική ιστορία, ξέρουν ότι μια τέτοια κίνηση αποκήρυξης ουσιαστικά των Πατριαρχείων Μόσχας, Βουλγαρίας, Γεωργίας, Σερβίας και Αντιοχείας, ουσιαστικά κατατάσσει το 85% του συνολικού Χριστεπώνυμου πληρώματος εκτός δόγματος. Μιλάμε για ένα νέο σχίσμα, ανάλογο του 1054 το οποίο γράφεται τις μέρες μας στην Κρήτη...

Εδώ θέλω να σημειώσω κάποιες μικρές μου σκέψεις, βλέπονται και τη χλιδάτη ζωή των Ιεραρχών στην Κρήτη...





Αγαπητοί Ιεράρχες, μπορείτε να μου πείτε σε ποίο σημείο ποίου Ευαγγελίου ή περικοπής ή πατερικού κειμένου, λέει ότι μπορείτε στην Ελλάδα όπου 3,7 εκατομμύρια άνθρωποι ΠΕΙΝΟΥΝ και έχουν ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ απολαβές, εσείς μπορείτε να κυκλοφορείτε με πανάκριβες λιμουζίνες των 150 και 200.000 ευρώ;

Μπορείτε σας παρακαλώ πολύ να μου πείτε από πότε το 15% μπορεί να λαμβάνει αποφάσεις για το υπόλοιπο 85%;

Μπορείτε να μου πείτε πως είναι δυνατόν 4 Πατριαρχεία να λαμβάνουν αποφάσεις και για τα υπόλοιπα 5 που αποφάσισαν να απουσιάσουν;

Μπορείτε να μου πείτε ποίος πληρώνει τις χλιδάτες ξενοδοχειάρες και τα πανάκριβα γεύματα στα Χανιά;

Μπορείτε να μου πείτε γιατί το Ελληνικό κράτος να σπαταλά εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για μισθούς, οδοιπορικά, μέτρα ασφαλείας, μετακινήσεις αστυνομικών, πρακτόρων, υπαλλήλων υπουργείου εσωτερικών, εξωτερικών και λοιπού συρφετού;

Μπορείτε να μου πείτε με ποίο δικαίωμα ο πρώτος μεταξύ ίσων αποκαλεί ως αιρετικούς 5 Πατριάρχες χωρίς προηγούμενο σχετικό ψήφισμα.

Θα μπορούσα να γράφω μέχρι αύριο το ξημέρωμα... αλλά νομίζω το νόημα το πιάσατε.