Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016

Παρακαλώ προσοχή ! Μάλλον θα ξεκινήσει εκστρατεία αποδομησης σε αναβαθμισμενο επίπεδο!



Μόλις έλαβα από τον εαυτό μου!!!! ένα εμαιλ!

Και ειλικρινά δεν συνηθίζω να μου στέλνω εμαιλ!!!

Το εμαιλ λέει διάφορα συγκεκριμένα … πονηρά!

Σας δίνω το πριντ σκρεεν !



Δεν έχω ασχοληθεί για το πως κάποιος μπορεί να κάνει τεχνικά κάτι τέτοιο αλλά αν φάω χρόνο θα βρω το πως ..και ίσως και άλλα!

Η εταιρία , σερβερ η όπως αλλιώς που ξεκινάει αυτό το κολπάκι είναι το orbit.eternalimpact.info

Αν δείτε λοιπόν κάποιο εμαιλ από μένα ..που σας λέει διάφορα ελέγξτε αν είναι από μένα! (Και πόσο καιρό μπορεί να γίνεται άραγε αυτό….χμμμ)

Βεβαία μια τέτοια επίθεση σε ανθρώπους …που ήδη με έχουν αποδομήσει ..οι ανθρώπους με ενισχυμένες τις ταμπέλες διαίρεσις ….θα δημιουργήσει εύκολα έναν φανατικό στρατό εναντίων μου!


Ιδίως αν όλο αυτό ενισχυθεί με το κλασικό παράδειγμα που έχω λάβει από συνανθρώπους μας…προσωπικά τηλέφωνα από άγνωστους – γνωστούς του facebook που ενημέρωναν συνανθρώπους μας να μην με ακούν γιατί είμαι πράκτορας της cia κοκ κοκ…

Για να δώσω και σενάριο για να μην κουράζεστε αγαπητοί αποδομητες…. καλά ταργκετ γκρουπ τώρα είναι…οπαδοί του σωρρα … δεξιοί αγαπησιαρηδες του Κουλη , αριστεροί ροζ φιλελεύθεροι με ιδεολογία κάμπιας!!!… Χριστιανοί πωρωμένοι …!!

Πως μπορείτε να κάνετε ζημία;… Τηλέφωνο με στυλ συνωμοτικό….θα σου πω αλλά μην μιλήσεις…αυτός έχει φτιάξει σέκτα ….είναι ο αντίχριστος ….κοίτα τα μηνύματα μας στέλνει κοκ! κοκ ! Φαντασία να έχεις να φτιάχνεις….

Κλείνοντας …ελάτε Κούτσα Κούτσα … το πολύ να ξαναερθω να τελειώσω ότι άρχισα!!

Τώρα επειδή δεν με θεωρώ χαζουλι…το μηνυματακι βαράει σε συγκεκριμένη κίνηση και είναι προειδοποιητικό ..του στυλ κοίτα τι μπορούμε να σου κάνουμε…

Αλλά κοιτάξτε και εσείς τι μπορώ να σας κάνω εγώ…γιατί πίσω δεν κάνω … και θα σας το κάνω αυτό που σας τσούζει!!

ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΕΔΩ ..ΠΑΡΕ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ …

https://secure.avaaz.org/el/petition/GREXIT_GREXIT/?cewSUfb

Stranger….